SELAMAT DATANG KE PORTAL RASMI BLOG PELANCONGAN TERENGGANU ~ KUNJUNGAN ANDA AMATLAH DIHARGAI. TERIMA KASIH~SUMBER RUJUKAN BERINFORMASI KAMI-->KUNJUNGI http://www.bazaarterengganu.blogspot.com UNTUK TAWARAN HARGA TERBAIK SUTERA | KAFTAN | CREPE DIGITAL ASLI TERENGGANU DENGAN DISKAUN MENARIK. ''Keunikan Warisan Terengganu Menggamit Memori'' .: Dekorasi Semulajadi

Dekorasi Semulajadi




Kali ini penulis ingin mengajak pembaca blog untuk melihat secara dekat dekorasi semulajadi berlatarkan permandangan bot di negeri Terengganu. Permandangan yang begitu indah mencerminkan keindahan seperti perkampungan nelayan juga terserlah dalam lensa foto yang dipaparkan. Siapa sangka, Terengganu yang dahulunya penuh dengan warisan semulajadi kini berwajah menarik dengan permandangan yang indah di mana-mana sahaja di daerahnya. Kelibat bot menyerlahkan lagi permandangan yang begitu mengasyikkan serta menaikkan semangat alam semulajadinya.

Dengan ibu negerinya yang indah dikenali sebagai Bandaraya Warisan Pesisir Air, membuktikan produk pembangunan pelancongan negeri Terengganu tidak memfokuskan pada sesuatu aspek sahaja. Jelas sekali dengan anugerah alam semulajadinya, menjadikan Terengganu semakin unggul dan pelopor dalam aspek produk pelancongan di Malaysia khususnya dan luar negara amnya.

0 comments:

Post a Comment