SELAMAT DATANG KE PORTAL RASMI BLOG PELANCONGAN TERENGGANU ~ KUNJUNGAN ANDA AMATLAH DIHARGAI. TERIMA KASIH~SUMBER RUJUKAN BERINFORMASI KAMI-->KUNJUNGI http://www.bazaarterengganu.blogspot.com UNTUK TAWARAN HARGA TERBAIK SUTERA | KAFTAN | CREPE DIGITAL ASLI TERENGGANU DENGAN DISKAUN MENARIK. ''Keunikan Warisan Terengganu Menggamit Memori'' .: Destinasi Lensa Foto Terbaik

Destinasi Lensa Foto Terbaik



Terbukti Terengganu mempunyai lokasi penggambaran foto lensa yang terbaik. Itulah unggapan yang boleh tafsirkan melalui pengalaman penulis sepanjang mengendalikan portal rasmi blog pelancongan Terengganu yang dianjurkan oleh Kerajaan Negeri Terengganu. Sebagai mesej yang jelas, penulis ingin mengajak seluruh pencinta warisan alam untuk turun beramai-ramai bersama-sama dalam merakamkan foto lensa yang terbaik ini. Selain menghayati permandangan yang begitu indah dan mengasyikkan, ianya dapat menenangkan fikiran buat seketika.

Rebutlah peluang yang ada bagi memastikan penghasilan foto yang terbaik yang dirakamkan adalah dari negeri yang bertuah iaitu negeri Terengganu Darul Iman. Itulah pengiktirafan yang perlu diberikan kepada negeri Terengganu Darul Iman dan boleh diibaratkan seperti "Terengganu Sentiasa Di hatiku".

0 comments:

Post a Comment