SELAMAT DATANG KE PORTAL RASMI BLOG PELANCONGAN TERENGGANU ~ KUNJUNGAN ANDA AMATLAH DIHARGAI. TERIMA KASIH~SUMBER RUJUKAN BERINFORMASI KAMI-->KUNJUNGI http://www.bazaarterengganu.blogspot.com UNTUK TAWARAN HARGA TERBAIK SUTERA | KAFTAN | CREPE DIGITAL ASLI TERENGGANU DENGAN DISKAUN MENARIK. ''Keunikan Warisan Terengganu Menggamit Memori'' .: Keropok Lekor Terengganu

Keropok Lekor Terengganu






Informasi ini adalah untuk mengetengahkan lokasi yang biasa dikunjungi oleh peminat-peminat keropok lekor terengganu. Tidak sahlah kalau tidak menikmati keropok lekor terengganu jika berkunjung ke Negeri Terengganu Darul Iman. Biasanya lokasi-lokasi gerai pembuat keropok lekor boleh dikunjungi di sekitar Kampung Losong, Kuala Terengganu yang boleh dikategorikan sebagai kawasan khas yang telah tentukan. Selain itu juga, tidak ketinggalan di kawasan mengabang lekor, Kuala Terengganu serta sekitarnya.

Bukan itu sahaja, sekarang boleh dikatakan dimana-mana sahaja dikawasan di negeri ini terdapat kawasan membuat keropok bersesuaian dengan peredaran semasa kerana ramai penggemar keropok semakin hari semakin ramai dari segi bilangannya. Justeru tidak hairanlah boleh dikatakan keropok lekor terengganu mempunyai nilai citarasanya yang tersendiri kerana keaslian ramuan serta kesegaran ikan untuk membuat keropok.

TERKINI!!!

0 comments:

Post a Comment