SELAMAT DATANG KE PORTAL RASMI BLOG PELANCONGAN TERENGGANU ~ KUNJUNGAN ANDA AMATLAH DIHARGAI. TERIMA KASIH~SUMBER RUJUKAN BERINFORMASI KAMI-->KUNJUNGI http://www.bazaarterengganu.blogspot.com UNTUK TAWARAN HARGA TERBAIK SUTERA | KAFTAN | CREPE DIGITAL ASLI TERENGGANU DENGAN DISKAUN MENARIK. ''Keunikan Warisan Terengganu Menggamit Memori'' .: Masjid Terapung!

Masjid Terapung!






Keunikan masjid yang terletak di Kuala Ibai,Terengganu telah menarik hati penulis untuk memaparkan dalam ruangan blog pelancongan Terengganu. Apa tidaknya, penulis terpegun seketika melihat keunikan masjid yang di lebih kenali sebagai masjid ''terapung'' ini semakin memukau hati dengan rekabentuk dan keindahan lanskapnya setelah di selenggarakan oleh kerajaan. Ini seharusnya dipuji oleh masyarakat amnya kerana ia adalah salah satu imej kepimpinan kerajaan itu sendiri.

Baru-baru ini penulis sempat merakamkan foto-foto keindahan dengan lensa kamera bagi permandangan masjid ini. Diharapkan dengan paparan kali ini dapat menterjemahkan hasrat penulis bagi menggalakkan rakyat malaysia meninjau sendiri negeri bertuah ini, Terengganu Darul Iman secara dekat dalam konteks mempromosikan Terengganu dalam sektor Pelancongan.


TERKINI!!!

0 comments:

Post a Comment