SELAMAT DATANG KE PORTAL RASMI BLOG PELANCONGAN TERENGGANU ~ KUNJUNGAN ANDA AMATLAH DIHARGAI. TERIMA KASIH~SUMBER RUJUKAN BERINFORMASI KAMI-->KUNJUNGI http://www.bazaarterengganu.blogspot.com UNTUK TAWARAN HARGA TERBAIK SUTERA | KAFTAN | CREPE DIGITAL ASLI TERENGGANU DENGAN DISKAUN MENARIK. ''Keunikan Warisan Terengganu Menggamit Memori'' .: Lensa@Sekitar Bandaraya Kuala Terengganu

Lensa@Sekitar Bandaraya Kuala Terengganu




Bandaraya Kuala Terengganu sememangnya suatu pengiktifan buat negeri Terengganu atas pelbagai usaha yang telah dilakukan untuk memastikan tahap kualiti negeri terus melonjak ke tahap yang paling maksimum. Keindahan Terengganu bukan sahaja terletak pada Alam semulajadinya, bahkan suasana pemandangan sekitar Bandaraya Kuala Terengganu juga dapat menjadi tarikan buat pengunjung yang datang.

Siapa sangka keindahan Bandaraya yang begitu tenang tanpa kesibukkan ibukota telah membuka mata semua terutamanya pada waktu malam. Lensa foto penulis kali ini telah meninjau beberapa tempat di sekitar Bandaraya pada waktu malam bagi tatapan pembaca setia untuk dikongsikan bersama-sama. Mungkin ramai yang tidak sempat berkunjung ke Terengganu untuk jangka masa terdekat bagi melihat suasana Bandaraya pada waktu malam. Penulis telah berusaha untuk memberikan foto lensa terbaik untuk tatapan semua dengan merakamkan di beberapa tempat-tempat menarik baru-baru ini. Penulis ingin merakamkan ucapan ribuan terima kasih kepada semua pembaca blog yang setia tentang perkembangan pelancongan negeri Terengganu. Tahniah di ucapkan kepada semua!



"Keindahan Terengganu, Perhatian Dunia"

0 comments:

Post a Comment