SELAMAT DATANG KE PORTAL RASMI BLOG PELANCONGAN TERENGGANU ~ KUNJUNGAN ANDA AMATLAH DIHARGAI. TERIMA KASIH~SUMBER RUJUKAN BERINFORMASI KAMI-->KUNJUNGI http://www.bazaarterengganu.blogspot.com UNTUK TAWARAN HARGA TERBAIK SUTERA | KAFTAN | CREPE DIGITAL ASLI TERENGGANU DENGAN DISKAUN MENARIK. ''Keunikan Warisan Terengganu Menggamit Memori'' .: Pendidikan@UniSZA

Pendidikan@UniSZA



Kewujudan UniSZA di Terengganu telah merancakkan lagi sektor pendidikan di negara ini amnya dan Negeri Terengganu khususnya. UniSZA atau lebih dikenali sebagai Universiti Sultan Zainal Abidin adalah salah satu institusi yang telah melahirkan ramai graduan pada awal penubuhan KUSZA (Kolej Ugama Sultan Zainal Abidin).Dahulunya ianya di kenali sebagai Universiti Darul Iman Malaysia (UDM). Baru-baru ini telah diadakan Majlis Konvokensyen Kali-2 Bertempat Di UnisZA Kampus Gong Badak.
Diharapkan dengan penjenamaan semula UniSZA ini dapat meningkatkan lagi tahap pendidikan di Universiti khususnya di Terengganu.

Lokasinya yang begitu strategik kerana bersebelahan dengan Universiti Malaysia Terengganu (UMT).Penyertaan daripada semua pelajar-pelajar ke UniSZA amatlah terbuka luas dalam membuka tirai kecemerlangan pada masa hadapan.


TERKINI!!!

0 comments:

Post a Comment