SELAMAT DATANG KE PORTAL RASMI BLOG PELANCONGAN TERENGGANU ~ KUNJUNGAN ANDA AMATLAH DIHARGAI. TERIMA KASIH~SUMBER RUJUKAN BERINFORMASI KAMI-->KUNJUNGI http://www.bazaarterengganu.blogspot.com UNTUK TAWARAN HARGA TERBAIK SUTERA | KAFTAN | CREPE DIGITAL ASLI TERENGGANU DENGAN DISKAUN MENARIK. ''Keunikan Warisan Terengganu Menggamit Memori'' .: Memori @ Coretan Terindah

Memori @ Coretan Terindah





Baru-baru ini penulis tidak ketinggalan dalam menghayati suasana pengalaman kedamaian dari hembusan bayu Pantai Tok Jembal, Kuala Terengganu iaitu bersebelahan Lapangan Terbang Antarabangsa Sultan Mahmud, Kuala Terengganu. Pantai yang begitu luas kerana proses penambakan laut baru-baru ini telah memberikan satu imej dalam ikon pembangunan di negeri Terengganu. Apa tidaknya, ianya boleh di ibaratkan seperti pantai di atas landasan penerbangan yang melalui kawasan pertengahan laut seperti landasan penerbangan di Jepun.

Ini sedikit sebanyak telah memberikan satu pengalaman baru terutamanya bagi pengunjung-pengunjung yang datang dari luar terengganu. Sememangnya ia adalah salah satu laluan destinasi yang wajib dikunjungi sekiranya anda melalui serta berada disekitar kawasan tersebut.

0 comments:

Post a Comment