SELAMAT DATANG KE PORTAL RASMI BLOG PELANCONGAN TERENGGANU ~ KUNJUNGAN ANDA AMATLAH DIHARGAI. TERIMA KASIH~SUMBER RUJUKAN BERINFORMASI KAMI-->KUNJUNGI http://www.bazaarterengganu.blogspot.com UNTUK TAWARAN HARGA TERBAIK SUTERA | KAFTAN | CREPE DIGITAL ASLI TERENGGANU DENGAN DISKAUN MENARIK. ''Keunikan Warisan Terengganu Menggamit Memori'' .: Indah Permai

Indah Permai







Buat julung-julungnya, permandangan indah matahari terbit dipaparkan berdasarkan foto-foto yang dirakamkan sendiri oleh penulis. Baru-baru ini penulis sempat meluangkan masa untuk merakamkan foto-foto yang memberikan imej yang jelas kepada semua pelancong atau pun bakal pengunjung ke negeri Terengganu Darul Iman. Indah permai permandangan pada waktu pagi berlatarbelakangkan pantai yang tenang. Hembusan bayu yang dingin sedikit sebanyak memberikan kesegaran kepada penulis semasa merakamkan lensa foto.

Penulis sanggup meluangkan masa demi untuk memastikan semua paparan yang dihasilkan melalui ruangan portal rasmi blog pelancongan Terengganu ini berkualiti dan dapat menyampaikan suatu mesej yang jelas kepada semua tentang gambaran sebenar negeri Terengganu Darul Iman. Penulis berasa berpuas hati sekiranya paparan yang dipaparkan melalui blog ini dapat membantu meningkatkan pengunjung-pengunjung ke negeri Terengganu Darul Iman. Boleh dianggapkan ianya merupakan suatu saluran yang tepat untuk menyampaikan mesej kerajaan secara terus melalui ruangan ini. Tahniah dan syabas diatas inisiatif untuk penganjuran portal blog pelancongan Terengganu!



0 comments:

Post a Comment